Bärbar dator

Snackade precis med en vän om att köpa en bärbar dator av honom, chanserna såg mörka ut men jag hoppas verkligen att det går vägen! Annars får jag försöka fixa dator på annat håll eller laga den jag redan har...men det kostar pengar, och det är ont om det i min kassa :-( Det ska fan bli ändring på det, jag ska tjäna pengar sen så man skulle kunna köpa en helt ny dator utan att det skulle drabba nåt annat i ens ekonomi sen! Är så less på att man aldrig har råd med saker man vill göra eller köpa.... Nästa vecka händer det mycket saker med arbetsförmedlingen! Har verkligen märkt att det är sjukt tråkigt och deprimerande att bara sitta hemma och inte göra ett skit.... Och att regnet öser ner ute hela dagen gör det knappast bättre... Nej, jag hoppas jag kan göra saker varje dag i fortsättningen så jag slipper känna så här, inte konstigt att man mått så dåligt och man känner hur lätt det är att falla tillbaka till samma skit... Tror jag ska lägga mig en stund och längta tills imorgon när jag ska åka iväg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0