foppa tofflor

det är helt otroligt, jag skulle ta mig till en affär och köpa ett par tofflor, ni vet såna där foppa tofflor som är så fula men så konstigt sköna :) men det har inte blivit av...

idag när jag öppnar brevlådan så hittar jag ett paket från min älskling och där i ligger det ett par såna tofflor!!

hon är verkligen bäst!

och idag har jag fått massvis gjort, snackade med arbetsförmedlingen om jobb-coach och nåt som kallas social konsulent, vilket skulle innebära att dom ska granska mina tankar och vad jag vill och vad mina intressen är och sen ska dom hjälpa mig hitta rätt utbildning och/eller jobb. och vi tittade på lite utbildningar som finns i växjö som jag kanske kan plugga, men vi kom fram till att vi ska ge dom där stöd personerna en chans först. samt att i höst/vinter kommer jag oxå opereras så allt som händer innan det kan man juh förbereda lite så man kan typ tuta och köra sen när man känner sig tillräckligt stark.

jag hade inte en aning om att sånt fanns att få hjälp med på arbetsförmedlingen så det kändes som en mycket trevlig överraskning, och pga det så känner jag ett enormt stort hopp på att detta ska leda till nåt väldigt bra.

ska prova en ny diet som älsklingen tipsat mig om som innebär bara äta kött plus grönsaker, så det ska bli intressant :) och sen hade jag tur med tvätt tid oxå :) så nu tvättar jag oxå haha (wii vad intressant va?) haha

och det är ett himla liv utanför köks fönstret här oxå, för dom röjer bort lite sten och en gammal lek plats och ska tydligen bygga bänkar och sånt, hörde inte rikigt vad mer dom skulle göra när han sa det i allt väsen :) bara att se vad det blir när det är klart :)

nu ska jag gå ner till tvättstugan och se över min tvätt, så mitt inlägg får sluta här :)

ha det bra och ta hand om er där ute :)

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0