Willys

Faaan!! Hade skrivit skit mycket och så får mobilen nån jävla idé att gå tillbaka! *suck* Får väl skriva nytt igen då, jo jag är på väg in till willys för att handla och det är trevligt att man kan göra så för jag har juh busskort och då kostar det juh inget att åka nu :-) Sen träffade jag på min idiotiska f.d granne igår i stan och han kan verkligen inte släppa att han blivit kickad från där vi bodde och att han inte var ett dugg omtyckt av alla vi som bodde där. Nej nu skulle han fortsätta bråka och hota och hålla på, tur man inte ser han så ofta för skulle man sett han varje dag tex och han fortsatt så skulle han blivit så jävla sänkt av en höger! På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0