Mamma Mia

jag tog och kollade på en film jag hade tänkt se tillsammans med nån väldigt speciell, men hon hade sett lite av den och tyckte den var lite dålig så jag såg den själv då. det var rätt ok ändå tyckte jag, gillar man ABBA musiken så är det bra, och jag kan juh lyssna på allt i musik väg.

lite synd faktiskt att vi inte tog och såg den tillsammans iaf, för den får en att må bra och le och då vill man kanske pussa lite på sin söta flickvän med :) men men, det kommer många fler film tillfällen :)

jag ska testa sova i nån timme strax (för det gick inte så bra att sova innan tyvärr) och sen när jag vaknar hoppas jag på att man mår fint och kan göra lite nyttiga saker :)

ha det bra alla

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0